jueves, 19 de abril de 2012

ONE {Lip Balm}



I may confess it caught my attention because of the cute packaging , I do like fancy bags for regular things, but then I saw that it was made from recyclable materials so I liked it more and add to that the sweet smell of mom´s cherry pie,my mom never made cherry pie, but that sounds ñumy and perfect for a kiss ( to god knows who ), anyway!, It's not only the package that is recycled , the lip balm is infused wit essential oils, natural butters and delicate fragrance. ONE small package full of eco-consciousness 




Debo confesar que me deje llevar por el empaque, admito que me gustan los empaques de lujo para objetos regulares, pero después encontré que el paquete estaba hecho de materiales reciclados, entonces me gusto aun mas y sumando a eso el olor de pie de cereza de mama,mi mama nunca me preparo pie de cereza pero suena sabroso y perfecto para un beso ( la cuestión es a quien ), como sea, no es solo el empaque que es reciclado, el labial esta compuesto de aceites esenciales, mantecas naturales y una delicada fragancia. Un pequeño empaque lleno de eco-conciencia. 



for more information about the brand & product go Here

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Pash Journal